poniedziałek, 16 września 2013

Nude nails

I będzie kolejny wpis w stylu pagadanki..... 

A już piszę dlaczego. 
Natchnęły mnie dwie ostatnie wiadomości jakie od Was dostałam. Piszecie w nich mianowicie, że boicie się przechodzić na markę Silcare bo to tania marka i żeby Wam klientki nie zarzuciły że pracujecie na tak tanich produktach hmmmm.... 

Tyle, że klientki trzeba uświadamiać iż cena za usługę to nie tylko koszt zurzytych materiałów a także nasza wiedza, umiejętności, koszty szkoleń, warsztatów i w końcu nasz czas pracy! 
Nie wiem co to za klientki które wyszukują co ile kosztuje zarzucając iż ktoś się dorabia pracując na tańszych produktach, dla mnie to czyste wścipstwo i tyle. Wścipstwo osób które o stylizacji nie mają zielonego pojęcia. Klientki trzeba uzmysłowić w czym rzecz. 

Dziewczyny marka Silcare proponuje produkty w tak niskiej cenie bo wychodzi tym samym naprzeciw każdej potencjalnej stylistce, tej początkującej czy tej z wieloletnim doświadczeniem nie dlatego że są to kiepskie jakościowo produkty tylko dlatego że mają taką politykę firmy. 
Z czego należy się cieszyć i korzystać. 

Ja dzięki tej firmie i tym cenom mam kilka rodzajów żelów bazowych( kiedyś stać mnie było na góra 3 w tym clear, cover i white teraz samych coverów mam 5) i ponad 50 kolorowych żeli (kiedyś góra 10). Firma co rusz zaskakuje nas nowościami

Metamorfoza przed: 



Po: 
naturalna płytka 
Base One Clear Pink 
Cover Masked Basic 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz