poniedziałek, 16 września 2013

French nails & One Stroke




Odrościki 5 tygodniowe, jak widać wszystko się cacy trzyma. 

Pytacie mnie bardzo często w wiadomościach prywatnych jak z trwałością żeli Silcare. Otóż kolejne zdjęcie poniżej przedstawia pazurki po 5 tygodniach użytkowania. Co nie znaczy że tak doskonale trzyma się każdy żel, to wszystko zależy od wielu czynników. Ten post poświęcę aby je po krótce opisać. 

Kiedyś popełniałam ogromny błąd bazując tylko i wyłącznie na jednym żelu stosując go u wszystkich klientek, był drogi(inna firma niż silcare) więc wychodziłam z założenia iż z każdą płytką będzie współgrał. 
Nic bardziej mylnego!!! Na jednych pazurkach trzymał się doskonale z kolei na drugich odchodził płatami. 
Teraz po długich miesiącach doświadczenia wiem, że w swoich zapasach musimy mieć kilka rodzajów żeli o różnej gęstości i elastyczności i wówczas mamy pewność na sukces stylizacji. 
Kiedyś bazowałam na 1 żelu teraz mam ponad 6 rodzajów, każdy różni się od siebie i każdy inaczej zachowuje na płytce. Należy pamiętać iż wywiad z klientką w naszym zawodzie to podstawa, musimy wiedzieć jaki klientka wykonuje zawód, czy często moczy dłonie...nie wspomnę o podaniu przeciwskazań i zapytaniu o uczulenia, choroby i etc.... 


PRZED 


PO




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz